Social Media

And I'm back

|
Mites meni vappu kaikilla? :-) Mulla oli ainaki tosi kivaa telttailemas ja tekemäs kaikkee muuta kivaa! Mulla on täs pikkunen pulma, et miten puudutuslaastaria käytetää ku meen lauantaina ottaa napakorun ja laitan sen ennen sitä, vai? Laittakaa tähän kommenttia jos tiiätte miten sitä käytetää ja jotai vinkkei miten napakorun sais pysyy terveen :-D mut tänään oon ajatellu vaan siivoilla ja kattoo TV:tä kotona ja huomenna taas kaikkee..mut tein tähän tälläsen kuvahommelin mihin oon laittanu kaikkee ihanaa mitä löysin ;-)


eli tossa on nyt:
housut khakinvihreä H&M 19,90
vaaleanpun. pitsitoppi H&M 9,95
harmaat sneakersit H&M 12,95
vaaleanpun. aurinkolasit GT  9,95

ja hei muuten huomasin et mulla on jo 13 lukijaa :-)
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9