Social Media

''AIKUISTEN'' KAVERIKIRJA

|
Löysin hauskan blogihaasteen Saijan blogista ja tulin tekemään sen blogini puolelle. Tosin sana ''aikuinen'' ei mun mielestä kuvaa mua ihan täysin, joten siksi se on heittomerkkien sisällä. Ehkä tämä on sitä alkanutta ikäkriisiä, kun tulee pyöreitä täyteen.
pink4
Nimeni on: Janina Vanessa Aurora Koskenniska
Jotkut tosin kutsuvat minua: Kavereiden kesken oon Kossu. Meillä oli lukiossa opettaja jota sanottiin Kossuksi ja, kun sukunimeni on Koskenniska niin se tuli jotenkin siitä. Mua sanotaan myös Janskuksi. Ja mummulle oon aina Mussukka <3 

Olen syntynyt vuonna: 1997 eli olen siis: 19-vuotias ja täytän heinäkuussa 20. Ja myönnän, että mulla on jo koko päivä suunniteltu etukäteen, kuten aina. 
Lapsuuskotini langallinen numero: Nyt en kyllä tiedä, oliko meillä edes? Ei ainakaan ollut enää siinä vaiheessa mitä muistan lapsuudestani. 
Pienenä olin varma, että minusta tulee: En edes aio vastata tähän... pidempään seurailleet ja mun ystävät varmaan tietävät vastauksen :D
Mutta isona minusta tulikin: Todella onnellinen ihminen! Mutta tässä haettiin varmaan opiskelu/työjuttuja eli tällä hetkellä olen ''vain'' vuoden 2016 ylioppilas ja olen töissä vaatekaupassa. Opiskelusuunnitelmat ovat vielä vähän auki. 
asukuva
Täydellinen puoliso: Mun kanssa samalla aaltopituudella, eli jaettaisiin samat arvot ja hieman (todella) kieroutunut huumorintaju. Tärkeänä myös ystävällinen ja välittävä. Unohtamattakaan hyviä käytöstapoja. 
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Jos saisin esimerkiksi työpäivinä enemmän päivänvaloa sisältäviä tunteja niin kuvaisin varmaan enemmän asukuvia tänne blogiin. 
Harrastan nyt: Bloggaamista (?)
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Mun throwback-listaa, josta löytyy kaikki Spaissareista Britneyyn ja Antti Tuiskuun ja Gimmeliin. 

Noloin TV-ohjelma, josta pidän: En koe sitä noloksi, mutta, kun se on niin vihattu sarja niin varmaan Kardashianit. 
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Mä teen oikeastaan ihan kaikkea. You name it.
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Katson Dreamgirls-elokuvan. 
Lapsuuteni lempilelu: Mulla oli ihan sairas kokoelma Bratzejä sekä Barbeja. Mä niin rakastin mun ja iskän niille tuunaamaa taloa ja kaikkia härpäkkeitä mitä mulla niille olikaan.
pink5
Lempilelu nykyään: Puhelimeni? 
Salainen paheeni: ''Mä teen ton ihan kohta...'' 
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Harvemmin se kohta koittaa saman vuorokauden aikana :D
Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Äiti on aina oikeassa. End of story. 
4 kommenttia on "''AIKUISTEN'' KAVERIKIRJA"
  1. Kardashianit ja kaikki mahdolliset spin offit Kardashianeista on parasta ikinä! :D Ihmiset tuomitsee sen ohjelman ja koko perheen ihan turhaan ja antamatta sille edes mahdollisuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, vihdoin joku samaa mieltä asiasta! :D

      Poista
  2. Heii! Mäki haluan toteuttaa tän, hauska idea. Voin samaistua moneen, kuten mm. Kardashianit, brazit... <3 :D

    http://mariannesendenali.com

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9